Новоодеська районна державна адміністрація. Миколаївська область, Україна. » Економіка та фінанси » Сфера фінансів та бюджету » Відомості про сплату місцевих податків та зборів
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Економіка та фінанси Державні закупівлі Доступ до публічної інформації Вакансії Децентралізація у сфері державної влади.

Відомості про сплату місцевих податків та зборів

Про сплату  військового збору

З початку 2015 року платники  Новоодещини спрямували на потреби Збройних Сил України 1 206,9 тисяч гривень військового збору. Тільки у липні на зміцнення обороноздатності України   відраховано більше ніж 200 тисяч гривень.

Нагадаємо, згідно зі змінами до Податкового кодексу, справляння військового збору продовжено до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України.  Військовий збір було запроваджено з 3 серпня 2014 року за ставкою 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування.  Його платниками є фізичні особи – резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і іноземні доходи, нерезиденти з доходами, отриманими в Україні, та податкові агенти. 

Одночасно розширено базу оподаткування військовим збором, відтепер оподаткуванню підлягають всі доходи визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім зарплати та прирівняних до неї виплат, відносяться орендна плата, з чистого доходу ФОП, який перебуває на загальній системі оподаткування, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини, інвестиційний прибуток та інші доходи.

                                                                        

 

                                                                             Новоодеське відділення

                                                                              Вознесенської ОДПІ

До уваги платників податків!

 

На головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер "Електронне адміністрування ПДВ", в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.

Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс.

Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту:

 0 800 501 007, (044) 454-16-13.

                                                                         Новоодеське відділення

                                                                              Вознесенської ОДПІ

Особливості функціонування системи електронного адміністрування ПДВ у звичайному режимі

З 00.00 годин 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ запрацювала в звичайному режимі.

З цієї дати реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється виключно на суму податку, обраховану по формулі, визначеною пунктом 2001.3 статті 2001 Кодексу (далі – реєстраційна сума).

Таким чином, з 1 липня 2015 року при реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН відбувається перевірка наявності у платника, який здійснює таку реєстрацію, достатньої реєстраційної суми. Тобто для отримання можливості зареєструвати в ЄРПН податкову накладну або розрахунок коригування реєстраційна сума платника податку повинна бути більшою або дорівнювати сумі ПДВ, зазначеній у вказаних документах.

Якщо така реєстраційна сума є меншою ніж сума ПДВ, зазначена у податковій накладній або розрахунку коригування, у реєстрації вказаних податкової накладної або розрахунку коригування буде відмовлено.

У такому випадку (в тому числі якщо реєстрацій сума має від’ємне значення) з метою отримання можливості зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в ЄРПН платнику потрібно збільшити свою реєстраційну суму. Таке збільшення може бути здійснено за рахунок:

отриманих податкових накладних та розрахунків коригуванні (які передбачають збільшення суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг), складених на такого платника та зареєстрованих в ЄРПН;

сплати ПДВ на митниці під час розмитнення товарів;

поповнення рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, відкритого платнику у Держказначействі (електронний рахунок).

Наприклад: якщо платнику необхідно зареєструвати в ЄРПН податкову накладну, в якій сума ПДВ становить 20 тис. грн., при цьому його реєстраційна сума має від’ємне значення і становить -5 тис. грн., то платнику податку для отримання можливості зареєструвати таку податкову накладну необхідно збільшити реєстраційну суму на 25 тис. грн.

Крім того, реєстраційну суму платників податку автоматично:

01.07.2015 збільшено на так звану суму „овердрафту”: середньомісячний розмір податку, задекларований та погашений платником до бюджету протягом попередніх 12 місяців.

до 10 липня 2015 року буде збільшено на суму надміру зарахованих ними до бюджету коштів, сформованих станом на 1 липня 2015 року.

Одночасно інформуємо, що термін реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН із запровадженням системи електронного адміністрування у звичайному режимі залишився без змін та становить 15 календарних днів з дати складання відповідного документу. При цьому, слід мати на увазі, що з 01.07.2015 за порушення вказаного терміну реєстрації в ЄРПН від одного до п’ятнадцяти календарних днів застосовується штраф у розмірі 10 відсотків від суми ПДВ, зазначеної у податкових накладних/розрахунках коригування.

                                                                         Новоодеське відділення

                                                                                            Вознесенської ОДПІ

Надходження ЄСВ до бюджету за 7 місяців 2015 року

 

Протягом січня – липня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування склали 30 102,6 тис.грн. Зокрема, у липні до бюджету сплачено  4 419,3 тис. грн. цього податку.

Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Новоодеське відділення

Вознесенської ОДПІ

 

РРОтільки для єдинників – мільйонерів.

 

Верховна Рада поставила чергову крапку з комою в РРО-епопеї та переписала випадки, коли платники єдиного податку можуть не застосовувати касового апарата. Зокрема, РРО можуть не встановлювати єдинники:

-         першої групи;

-         другої групи й фізособи третьої групи незалежно від обраного виду діяльності, які протягом календарного року одержали менше 1 млн.грн. доходу. Якщо в календарному році доходи єдиннка перевищать мільйонну межу, йому доведеться використовувати РРО з першого числа місяця наступного кварталу протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Крім того, законотворці дозволили  органам фіскальної служби штрафувати центри сервісного обслуговування, які забезпечують гарантійний ремонт РРО.

         Скажімо, за незабезпечення гарантійного ремонту апарата у встановлені строки ЦСО світить штраф у розмірі пяти мінімальних зарплат.

 

Новоодеське відділення

Вознесенської ОДПІ

 

 

Робота Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС

 

 

 

 

У складі Інформаційно-довідкового департаменту ДФС функціонує Акредитований центр сертифікації ключів (далі – АЦСК ІДД), метою діяльності якого є безкоштовне надання послуг електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

 

 

Робота АЦСК ІДД забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.

 

 

До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД належать:

 

 

·         реєстрація заявників;

 

 

·         надання у користування надійних засобів ЕЦП;

 

 

·         допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

 

 

·         обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

 

 

·         надання послуги фіксування часу;

 

 

·         консультативні послуги за зверненням підписувачів.

 


 

 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

 

 

 

 

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

 

 

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключівнадаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

 

 

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).

 

 

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).

 

УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

 

 

 

 

4. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованому центрі сертифікації ключів.

 

 

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

 

 

5. Відповідно до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності можуть отримувати послуги електронного цифрового підпису лише від одного акредитованого центру сертифікації ключів.

 

 

 

 Для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису зверніться до   представництва АЦСК ІДД за вказаною адресою:

 

 

 

 

 

м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, буд. 24/2, зала 2
тел.: (051) 237-90-91

 

 

Реєстрація користувачів:

 

 

пн, ср, чт  

 

 

з 9:00 до 18:00

 

 

 

 

 

вт, пт

 

 

з 9:00 до 20:00

 

 

 

 

 

обідня перерва:

 

 

з 13:00 до 13:45

 

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації ви можете надіслати їх на електронну адресу 

 

inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до АЦСК ІДД за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.

 

 

 

 

 

 

 

Новоодеське відділення

 

 

Вознесенської ОДПІ