Новоодеська районна державна адміністрація. Миколаївська область, Україна. » Центр надання адміністративних послуг
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Економіка та фінанси Державні закупівлі Доступ до публічної інформації Вакансії Децентралізація у сфері державної влади.

Центр надання адміністративних послуг

Шановні громадяни!

У Вас є потреба звернутися до влади ?

 

·         для реєстрації та обліку земельної ділянки

·         для реєстрації суб’єктом підприємницької діяльності

·         для реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

·         для отримання дозволу на будівництво

·         для отримання державного акта про право власності на земельну ділянку

 

Не шукайте куди і коли!

Звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у  Новоодеському районі !

 

Основними завданнями ЦНАП є :

1)      прийом заяв і документів на отримання адміністративних послуг (довідок, дозволів, ліцензій, реєстрацій тощо)

2)      консультування з питань надавання адміністративних послуг

3)      видача оформлених результатів звернень.

 

Основними принципами роботи ЦНАП є:

-прозоре обслуговування,

-розширені прийомні години,

-ввічливе та уважне ставлення до кожного громадянина, 

-комфортні умови для відвідувачів,

-унеможливлення корупційних дій.

 

Режим роботи ЦНАП

(крім святкових  днів):

Початок прийому о 08-00 до 17-00

Понеділок, Вівторок, Четвер

Середа: з 8-00 до 20-00

П'ятниця: з 8-00 до 16-00

 

без перерви на обід.

 

            Заходьте: м. Нова Одеса, вул. Центральна, 202 (І поверх,  каб. №105)

Телефонуйте: (05167) 9 - 34 - 39

Пишіть на електронну пошту: tolcheva7@ukr.net

Читайте більше на веб-сайті: www.novaodesa.mk.gov.ua

 

 

Ми створені для Вас!

 

 

  ЗАКОН УКРАЇНИ "Про адміністративні послуги"
Формат: DOC | Добавлен: 12/08/2015 11:20:25
108Kb Скачать скачать
  Нормативно-правова база ЦНАП
Формат: DOCX | Добавлен: 12/08/2015 10:17:19
37Kb Скачать скачать
  Реквізити та графік роботи
Формат: DOCX | Добавлен: 15/06/2016 14:44:44
23Kb Скачать скачать

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта

Проект розпорядження голови Новоодеської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоодеської
районної державної адміністрації»

Новоодеська районна державна адміністрація повідомляє про розробку проекту регуляторного акта: розпорядження голови Новоодеської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоодеської районної державної адміністрації».

Розробник - cектор забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації

Проект регуляторного акта розроблено на виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» з метою визначення переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Новоодеській районній державній адміністрації, забезпечення дотримання законності, прозорості та юридичної визначеності в системі надання адміністративних послуг.
Проект розпорядження голови Новоодеської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоодеської районної державної адміністрації» буде розміщено на офіційному веб-сайті Новоодеської райдержадміністрації www.novaodesa.com
Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:
- поштою за адресою: 56602 м.Нова Одеса вул..Леніна,202
- факсом (05167)91833
- електронною поштою: protsyk8@ukr.net

Пропозиції та зауваження також можна надсилати на адресу Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва: 01011, м.Київ, вул.. Арсенальна,9/11 або на електронну адресу: inform@dkrp.gov.ua

                                  Аналіз регуляторного впливу

до проекту розпорядження голови Новоодеської районної державної

адміністрації  «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоодеської районної державної адміністрації»

 

1.                Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Відповідно до статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги” перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг, визначається органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.

У зв`язку з цим виникає необхідність визначення переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Новоодеській районній державній адміністрації.

2. Цілі державного регулювання.

Проект розпорядження підготовлено з метою врегулювання питання щодо визначення переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при  Новоодеській районній державній адміністрації, створення зручних і сприятливих умов для отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, забезпечення дотримання законності  в системі надання адміністративних послуг.                                                                                                                                                                                         

Зазначені цілі буде досягнуто за умови прийняття регуляторного акта, що дасть можливість унормувати наступні  питання:

   - суб`єкт та його повноваження щодо надання адміністративної послуги;

   -  перелік адміністративних послуг;

  - надання адміністративних послуг, передбачених виключно законами, які регулюють суспільні відносини щодо надання адміністративних послуг.

3.                Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

         У даному випадку вбачається за можливе розглянути наступні  альтернативні способи досягнення встановлених цілей:

         Перша альтернатива – у разі залишення ситуації без змін, досягнення визначених цілей неможливе, так, як на районному рівні відсутній чіткий перелік адміністративних послуг, які видаються через центр надання адміністративних послуг. У разі залишення питання надання адміністративних послуг без змін залишиться проблема невпорядкованості, складності процедур отримання адміністративних послуг у  районі.

        Від такої альтернативи необхідно відмовитись.

       Друга альтернатива – розробка та прийняття відповідного нормативного акту на вищому рівні. Таке регулювання буде недосконалим, оскільки не завжди враховує всі зміни в законодавстві, кожен район необхідно розглядати окремо, враховуючи його специфіку.

         На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що від такої альтернативи необхідно відмовитися.

         Третя альтернатива – прийняття регуляторного акту.  Даний спосіб розв’язання проблеми є більш ефективний оскільки дає змогу чітко окреслити перелік послуг, які будуть надаватися через центр і відповідно забезпечить виконання вимог чинного законодавства.

Прийняття  розпорядження голови Новоодеської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг   Новоодеської районної державної адміністрації» є найбільш прийнятним способом розв’язання зазначеного питання.

4.                Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

        Для розв’язання проблемного питання пропонується прийняти розпорядження  голови Новоодеської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг   Новоодеської районної державної адміністрації».  

Прийняття регуляторного акта дозволить визначити перелік адміністративних послуг, що забезпечить прозорість, доступність, чіткість, урегульованість процесу надання адміністративних послуг, сприятиме розвитку підприємництва  та покращення стосунків між владою та бізнесом.

          Після прийняття зазначеного розпорядження громадяни та  суб’єкти  господарювання зможуть отримувати якісні адміністративні послуги у повному обсязі.

5 Обгрунтування можливістей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Затвердження розпорядження голови Новоодеської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг   Новоодеської районної державної адміністрації» забезпечить  досягнення встановлених цілей, шляхом визначення чіткого переліку адміністративних послуг, забезпечення упорядкування процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

 Таким чином поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та держави.

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту.

На дію цього регуляторного акту можуть вплинути економічна криза – нестабільне матеріальне становище суб’єктів господарювання може призвести до відмови від впровадження господарської діяльності. Також негативним фактором можуть бути темпи інфляції, при яких вартість ( у разі платності) адміністративних послуг можуть значно підвищитись.

Позитивно на дію цього регуляторного акту може вплинути розвиток сучасних комп’ютерних технологій, який дасть змогу підвищити ефективність та прозорість діяльності Центру, створити зручні та сприятливі умови для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечить підвищення якості надання адміністративних послуг.

Нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акту буде здійснюватись райдержадміністрацією шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження.

Звіти з відстеження даного регуляторного акту будуть висвітлюватися в  засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Новоодеської райдержадміністрації згідно чинного законодавства.  

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод на витрат.

Даний регуляторний акт, певним чином, впливає на інтереси суб’єктів господарювання, громадян та органів виконавчої влади, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, які мають різний характер і соціальний ефект.

Проведення аналізу вигод та витрат у повному обсязі є складною процедурою, оскільки передбачає систематичний збір та аналіз інформації, розрахунок вигод та витрат для значного проміжку часу, застосування різних математичних та економічних моделей, тощо.

Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого проекту, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється його дія, наведені вигоди та витрати у текстовій формі та занесені до Таблиці вигод та витрат.

Таблиця вигод та витрат

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

- забезпечення законності, юридичної визначеності та прозорості в системі надання  адміністративних послуг;

- запобігання корупційним явищам;

- оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

- налагодження прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру надання адміністративних послуг, адміністративних органів та суб’єктів звернень;

- формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

немає, оскільки передбачається визначити перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг   при Новоодеській  районній  державній адміністрації, необхідність видачі яких встановлена  законами, що регулюють суспільні відносини у відповідних сферах.

Інтереси субєктів господарювання

-максимальна поінформованість про адміністративні послуги, які надаються державними органами, та розміри плати за їх надання

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

- раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

- мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах.

немає

Інтереси громадян

-максимальна поінформованість
про адміністративні послуги, які надаються державними органами ,
та розміри плати за їх надання;

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

- мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах.

немає

Для суб’єктів звернення за одержанням адміністративних послуг вигодою також буде уникнення випадків щодо:

- вимагання суб’єктами надання адміністративних послуг отримання адміністративних послуг, не передбачених законами та не внесених до переліку адміністративних послуг;

- понесення додаткових витрат під час одержання адміністративних послуг.

Порівнявши вигоди та витрати, що виникають внаслідок впровадження регуляторного акта, маємо позитивний соціально-економічний ефект та робимо висновок про доцільність впровадження зазначеного розпорядження.

7. Строк дії регуляторного акта.

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений термін до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акту або на його цілі, передбачити які на сьогодні не є можливим.

8.     Показники результативності регуляторного акта.

  Результативність регуляторного акта визначатиметься за такими показниками:

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія регуляторного акта;

- обсяг коштів, зарахованих як плата за надання адміністративних послуг до державного бюджету;

- час, що витрачатиметься суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов`язаний з виконанням вимог акта;

- рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основними положеннями регуляторного акта.

    Дія регуляторного акта поширюється на юридичних та фізичних осіб, які є суб’єктами звернення щодо отримання адміністративних послуг. Також його дія поширюється на органи виконавчої влади, інші державні органи, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

   Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – достатній, оскільки, по-перше, зазначений проект регуляторного акта оприлюднено  з метою обговорення та прийняття зауважень та пропозицій на офіційному веб-сайті Новоодеської районної державної адміністрації  (http://www.novaodesa.com). 

        По-друге, після прийняття регуляторного акту його зміст буде розміщено на офіційному веб-сайті  Новоодеської районної державної адміністрації (http://www.novaodesa.com) , а також у вигляді брошур розміщений на інформаційних стендах Центру надання адміністративних послуг.

9.     Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

        Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено у відповідності до Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою  Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308.

      Результативність цього регуляторного акта буде відстежуватись статистичним методом, шляхом аналізу статистичних даних, наданих працівниками Центру надання адміністративних послуг  при Новоодеській районній  державній  адміністрації. Для визначення таких показників, як час, що витрачатиметься суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов`язаний з виконанням вимог акта, а також рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основними положеннями регуляторного акта буде застосовуватись соціологічний метод - дані соціологічного дослідження, які будуть отримані в результаті проведення соціологічного опитування, організованого працівниками Центру надання адміністративних послуг при Новоодеській районній державній адміністрації.

            Базове відстеження результативності даного регуляторного акта здійснюватиметься  сектором  забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг апарату Новоодеської  районної  державної адміністрації    до дня набрання чинності цим регуляторним актом.   Про створення Центру надання адміністративних послуг
Формат: TIF | Добавлен: 25/05/2016 16:10:08 1062Kb Скачать скачать

Адміністративні послуги ЦНАП
Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоодеської районної державної адміністрації
Центр надання адміністративних послуг
інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг
Портал адміністративних послуг Миколаївської області